Facebook kampány

facebook kampány

Facebook kampány kezelés

10 éve kezdődött el az online élet forradalmi átalakulása, melyet nem más eredményezett, mint az akkor még Thefacebook néven megalkotott közösségi háló.   Eleinte egyetemi hallgatók számára létrehozott oldal hamar hatalmas népszerűségre tett szert, 2008-ra 100 millió felhasználót, 2012-re pedig már 1 milliárd felhasználót tudhatott magáénak. Hatalmas népszerűségét a vállalatok hamar felismerték, és elkezdték a felhasználók aktivitását a saját céljaikra felhasználni.

A Facebook kampány mára már a marketing egyik legnépszerűbb eszköze lett. Hiszen különösebb energia befektetés nélkül, gyorsan és kényelmesen érhetjük el az adott célcsoportot.

Bár a közösségi háló ingyen használható, és saját magunk is lebonyolíthatunk egy-egy Facebook kampányt, nem fogjuk tudni elérni a kívánt hatást.

Hogy miért nem?

Ahhoz, hogy egy kampány sikeres legyen, hogy a megfelelő számú lájk meglegyen, teljes munkanapokat kell áldozni a drága időnkből.

És mint tudjuk, az idő pénz, tehát az ingyenesnek gondolt Facebook kampány valójában többe is kerülhet, mint egy marketing csapat által összeállított és felügyelt kampány.

Egy jól kigondolt és levezényelt Facebook kampány nem csak hogy elérheti a kitűzött célokat, hanem még felül is múlhatja azokat. Azonban nagyon fontos, hogy olyan célokat tűzzünk ki a Facebook kampány tervezése során, melyek teljesíthetőek is. Például: kkv-ként, induló profillal ne várjunk el több ezer lájkot pár nap alatt.

Fontos, hogy a tervezési fázisban pontosan határozzuk meg a célokat.

  • Mit szeretnénk elérni?
  • Kiket szeretnénk elérni?
  • Hogyan szeretnénk elérni?

Nem utolsó sorban a költségekre is kell gondolni. Hiszen a Facebook kampányok közt is óriási lehet a különbség. Nem mindegy, hogy csak pár 100 lájkot veszünk, vagy sorsolást szervezünk, esetleg versenyeket rendezünk, vagy jótékonyan tevékenykedünk.

Ötletek Facebook kampányhoz:

  • hirdessünk nyeremény játékot: meghatározott dátumig a lájkolók közt / meghatározott számú lájkolóig kisorsolunk egy ajándékot/kupont/kedvezményt
  • „piramis rendszer”: kérd meg ismerőseidet is, hogy lájkolják, aki a legtöbb ismerősét szervezi be, jutalomban részesül
  • esemény szervezése: akciókkal, kedvezményekkel, egyéb ösztönzéssel – hozd el ismerőseidet is, lájkoljatok és kedvezményt kapsz.

Mit tartalmaz az általunk kezelt alap Facebook kampány csomag?

  • új profil oldal kialakítása/meglévő átalakítása
  • egyedi grafikai borítókép tervezés
  • igény szerint egyedi, facebookra szabott plakátok, felhívások, kuponok megtervezése
  • kampány tervezése
  • kampány lebonyolítása
  • célcsoport beállítása, szűrése
  • napi szintű felügyelete
  • statisztika készítése (napi/heti/havi)
  • igény szerinti módosítása
  • kiemelt hirdetés (napi és/vagy heti kiemeléssel)

A Facebook kampány ára:

Csomag- és az igényekre szabott ajánlatainknak köszönhetően Ön valóban azért fizet, amire igény tart.

Alap ajánlataink:

  • Oldal kezelés napi posztokkal és marketing tervvel: 50.000 Ft+Áfa / hó
  • Oldal kezelés napi posztokkal, marketing tervvel és 7 napos fizetett hirdetéssel: 60.000 Ft+áfa / hó
  • Oldal kezelés napi posztokkal, marketing tervvel és 30 napos fizetett hirdetéssel: 70.000 Ft+Áfa / hó

Mitől függ a Facebook kampány ára?

A megjelölt alapárunk kizárólag olyan Facebook kampány során érvényes, mely nem igényel grafikai tervezést, statisztika készítést és fizetett hirdetést. Alapárunk ebben az esetben a látogatottság növelésére alkalmazott marketing megoldásokat foglalja magában, valamint a Facebook kampány során az oldal kampányra vonatkozó kezelését.

Folyamatos grafikai tervezés a Facebook kampány során havi 30.000 Ft+Áfa áron vehető igénybe mely tartalmazza az oldal borítóképének tervezését, a kampány során alkalmazott kuponok, képek egyedi tervezését. Az elkészített grafikai terveket megrendelőink a továbbiakban szabadon felhasználhatják.

Egyszeri grafikai tervezés a Facebook kampány során 20.000 Ft+Áfa.

Statisztikakészítés, valamint a fizetős hirdetés kezelés díjszabása előzetes egyeztetés után pontosítható.

Milyen időtartamra ajánlott a Facebook kampányt igényelni?

A jól kialakított Facebook kampány akár 1-2 hónap alatt képes egy frissen indult oldalnak is több ezres látogatottságot generálni, azonban itt a „csúcson kell abba hagyni” elképzelés nem állja meg a helyét.

Miért?

Mert az eddig megszerzett látogatók figyelmét le kell kötni. Sajnos a Facebooknak van egy olyan (ebben az esetben) kellemetlen beállítási lehetősége, hogy az addig kedvelt oldalakról levegyük az értékes lájkunkat. És ha elhanyagoljuk az oldalunkat, egyszer csak azt vesszük észre, hogy megfogyatkozott a lájkolóink száma.

5 érv mellettünk

 honlapkészítés

Több, mint 1000 elvégzett munka

Dinamikus szakértelem

Gyártás helyett tervezés

Minden egy helyen

„Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra!”

Tovább olvasom